گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy Grand Prime
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

موبایل سامسونگ Grand Prime

رنگ : سفید، خاکستری، طلایی
حافظه داخلی: 8 گیگابایت
RAM:  یک گیگابایت
نوع باتری: لیتیوم یونی، ظرفیت 2600 میلی آمپر ساعت
پردازنده: Quad-core Cortex-A53
سایز صفحه نمایش: 5 اینچ

معرفی گوشی موبایل سامسونگ Galaxy Grand Prime   

کمپانی مطرح سامسونگ در سال 2014 از گوشی گلکسی گرند پرایم رونمایی کرد. این گوشی موبایل یکی از گوشی های اقتصادی و میان رده شرکت سامسونگ است که برای انجام فعالیت های روزمره و کاربری های عادی طراحی و ارائه شده است.

معرفی گوشی موبایل سامسونگ Galaxy Grand Prime

وزن سبک، مجهز بودن به دوربین مناسب و عملکردی سریع و روان در کار با سیستم عامل اندروید از جمله ویژگی های گوشی سامسونگ Grand Prime می باشد.

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Samsung Galaxy Grand Prime

گوشی سامسونگ Grand Prime در ابعاد 144.8*72.1*8.6 میلی متر و وزن 156 گرم عرضه شده و به آسانی می توان آن را با خود حمل کرد.

وزن سبک این گوشی موبایل انداروید باعث می شود تا در استفاده های طولانی مدت در طی روز، در دست هایتان احساس خستگی و ناراحتی نکنید.

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Samsung Galaxy Grand Prime

بدنه گوشی سامسونگ گلکسی گرند پرایم از پلاستیک ساخته شده و صفحه نمایش آن حدود 66 درصد از سطح پنل جلویی را پوشانده است که باعث شده حاشیه های نسبتاً زیادی را در اطراف آن شاهد باشیم.

در مجموع از لحاظ ظاهری، این گوشی به دیگر موبایل های میان رده سامسونگ شباهت زیادی دارد و از دوام بالایی در برابر آسیب هایی مانند خط و خش و ضربه برخوردار است.

صفحه نمایش و دوربین گوشی سامسونگ Galaxy Grand Prime  

در موبایل سامسونگ گلکسی Grand Prime یک صفحه نمایش 5 اینچی از نوع TFT به کار رفته است که توانایی نمایش 16 میلیون رنگ را داراست.

این صفحه نمایش با رزولوشن 540*960 پیکسل، تراکم 220 نقطه به ازای هر اینچ را ارائه می دهد.

با توجه به این مشخصات باید گفت که صفحه نمایش گوشی سامسونگ گلکسی Grand Prime چندان برای نمایش تصاویر و ویدئوهای با کیفیت مناسب نیست؛ اما در کاربری های روزمره و عادی کارایی قابل قبولی دارد.

صفحه نمایش و دوربین گوشی سامسونگ Galaxy Grand Prime

اگر به دنبال صرف هزینه زیاد برای خرید گوشی نیستید و در عین حال به دنبال یک گوشی با دوربین مناسب هستید، گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy Grand Prime می توان انتخاب خوبی برای شما باشد.

این موبایل از یک دوربین 8 مگاپیکسلی مجهز به فلش LED و قابلیت فوکوس اتوماتیک بهره می برد که امکان ثبت تصاویر با کیفیت قابل قبول را به شما می دهد.

از دیگر امکانات دوربین گوشی سامسونگ Galaxy Grand Prime می توان به امکان فیلمبرداری با کیفیت فول اچ دی با آن اشاره کرد.

همچنین دوربین سلفی موبایل سامسونگ گرند پرایم 5 مگاپیکسل کیفیت دارد. این دوربین ها مسلماً برای عکاسی حرفه ای طراحی نشده اند، اما برای ثبت تصاویر با کیفیت و اشتراک گذاری آنها در شبکه های اجتماعی مناسب هستند.

سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل Samsung Galaxy Grand Prime

گوشی Galaxy Grand Prime به سیستم عامل اندروید نسخه 4.4 موسوم به کیت کت مجهز است که در صورت نیاز می توانید آن را به ورژن 5.1.1 (لالی پاپ) ارتقا دهید.

موبایل سامسونگ گلکسی گرند پرایم عملکردی روان و بدون هنگی در کار با این نسخه از اندروید را داراست و می توانید بدون مشکل خاصی از گوشی برای مرور صفحات وب، سر زدن به شبکه های اجتماعی، گوش دادن به موسیقی و برقراری تماس تلفنی استفاده کنید.

سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل Samsung Galaxy Grand Prime

اگر بخواهیم سخت افزار گوشی مدل Samsung Galaxy Grand Prime را دقیق تر معرفی کنیم، باید بگوییم که شرکت سامسونگ در این گوشی از تراشه اسنپ دراگون 410 استفاده کرده است.

این تراشه به یک پردازنده 4 هسته ای با فرکانس 1.2 گیگاهرتزی و پردازنده گرافیکی آدرنو 306 مجهز می باشد و در اجرای برنامه های معمولی و بازی های سبک عملکرد قابل قبولی دارد. 

قابیلت های گوشی موبایل سامسونگ Galaxy Grand Prime

موبایل سامسونگ مدل Galaxy Grand Prime در یک نسخه با حافظه داخلی 8 گیگابایت و حافظه رم 1 گیگابایت به بازار عرضه شده و در صورت نیاز به فضای بیشتر برای ذخیره فایل ها یا تصاویر خود، می توانید از کارت حافظه جانبی میکرو SD با ظرفیت حداکثر 64 گیگابایت در آن استفاده کنید.

باتری گوشی گرند پرایم نیز از نوع لیتیوم یونی است که 2600 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد.

قابیلت های گوشی موبایل سامسونگ Galaxy Grand Prime

شارژ کامل این باتری برای 17 ساعت مکالمه مداوم و 75 ساعت پخش موسیقی کفایت می کند و می توان گفت که با یک بار شارژ، می توانید از آن در تمام طول روز بدون نیاز به شارژ دوباره بهره ببرید.

گوشی گلکسی سامسونگ مدل Grand Prime به بلوتوث نسخه 4، رادیو، NFC، GPS، شتاب سنج و قطب نما مجهز می باشد و از شبکه بی سیم وای فای پشتیبانی می کند.

گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy Grand Prime

گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy Grand Prime یک گوشی دو سیمکارته است و امکان استفاده از سیمکارت هایی در اندازه میکرو در آنها وجود دارد.

لازم به ذکر است که محل قرارگیری سیمکارت ها با کارت حافظه جانبی یکسان نیست و شما می توانید به صورت هم زمان از کارت حافظه جانبی و دو سیمکارت در گوشی خود بهره ببرید.

گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy Grand Prime

گوشی سامسونگ گلکسی گرند پرایم در سه رنگ سفید، خاکستری و طلایی در بازار موجود است و یکی مناسب ترین گوشی ها برای انجام کارهای روزمره و معمولی به حساب می آید.

شما می توانید برای دریافت بیشتر راهنمای خرید گوشی موبایل و یا دریافت قیمت و خرید گوشی موبایل سامسونگ به سایت ایده برتر پارسیان مراجعه کرده یا با شماره 73027-021 تماس حاصل نمایید.

گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy Grand Prime





:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 30 مرداد 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی